Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

Nowe jesienne nabytki

Wybrałam się ostatnio z koleżanką na małe zakupy. Wykupiłam pół galerii! :D Cieszyłam się jak małe dziecko. Nie wiem czy ja tylko jestem pozytywnie kopnięta na punkcie zakupów czy Wy też tak macie ?? 

Ale żeby nie było za kolorowo to zerwałam sobie torebkę stawową w piątek i jak dziś byłam u ortopedy to dał mi kostkę w stabilizator. Pocieszam się dym, że do wesela się zagoi :)

Nie wiem jak w Waszych miastach, ale w Krakowie temperatura w tym tygodniu ma dochodzić do 30C. A, że ja kocham lato to jestem po prostu zachwycona tym faktem. :)

Perfumy mają przepiękny zapach! Jak by różany, coś takiego :P

Ukochana torebka z Zary. Mam i ja! 

Pokarzę Wam teraz zestaw kosmetyków który nabyłam za 25zł a jest warty 100zł.





Dalszą cześć nabytków nowych pokarzę Wam wieczorkiem. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz