Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

Green Pharmacy

Zakupiłam jakiś czas temu balsam z pokrzywy zwyczajnej do włosów marki Green Pharmacy. Balsam przeznaczony jest do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych.

OPIS PRODUCENTA: Balsam do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych z wyciągów ze skrzypu polnego, pokrzywy, dziurawca, owoców kasztanowca i żurawiny.
Szybko regeneruje uszkodzone włosy. Wzmacnia osłabione części włosów zabezpieczając je przed łamliwością i dostarcza im niezbędne odżywcze składniki. 
Osłabione włosy wymagające szczególnej troski otrzymują niezbędne odżywienie oraz nawilżenie. Balsam wzmacnia włosy zapewniając im siłę niezbędną do intensywnego wzrostu. Już pierwsze zastosowanie balsamu zapewnia włosom ochronę przed uszkodzeniami i ułatwia rozczesywanie nadając im piękny połysk.

MOJA RECENZJA: Ten kosmetyk nie ma najlepszych recenzji na Wizaż.pl lecz ja jestem nim zachwycona. 
Po pierwszym zastosowaniu widziałam już dużą różnicę. Włosy są miękkie i gładkie, producent pisze że włosy się będą łatwiej rozczesywały ja niestety tego nie doświadczyłam, ale w zupełności mi wystarczy że moje włosy są miękkie i gładkie, a przede wszystkim wyglądają na zdrowsze.


Mój K. kupił mi dziś wrzosy, bardzo ładnie komponują się w moim pokoju na szklanej ławie. Tylko powiem Wam szczerze, że nie mam pojęcia jak się nimi zajmować. Co ile je podlewać itp. itd. Wiecie coś na ten temat ??


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz