Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Recenzje

WRÓCIŁAM :D moja "prawa ręką" również. :)
Dziś przedstawię Wam recenzje kosmetyków które nabyłam niedawno, a zapomniałam Wam ich pokazać.



OPIS PRODUCENTA: 'Flora' to kompozycja kwiatowa i radosna. Zapach lekki, idealny na wiosnę. Inspiracją dla tej kompozycji był wzór w kwiaty o nazwie 'Flora', który po raz pierwszy pojawił się na apaszce zaprojektowanej dla Grace Kelly w 1966 roku.

Kategoria: kwiatowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: cytrusy, peonia
nuta serca: róża, osmantus
nuta bazy: paczula, drzewo sandałowe

Cena: 261zł / 50ml

MOJA RECENZJA: Trwałość utrzymywania się perfum na ciele lub ubraniu jest powalająca! Uważam, że trwałość perfum to najważniejsza ich cecha - te spisały się w 100%.
Flakon piękny, mogła bym na niego patrzeć i patrzeć. :)
Zapomniałam wspomnieć, że perfumy są bardzo wydajne, wystarczy jedno psiknięcie.







OPIS PRODUCENTA: Fantastyczna, oparta na silikonach baza pod makijaż Smashbox to produkt niemal doskonały. Niezwykle aksamitny, delikatny, przyjemny w stosowaniu. Koryguje i wyrównuje kolorystykę cery, wygładza zmarszczki, nie wałkuje się. Makijaż na takiej bazie trzyma się zdecydowanie dłużej.
Dostępna w 3 kolorach: zielonym, który redukuje zaczerwienienia, fioletowym, który rozświetla szarą i żółtą pozbawioną blasku cerę oraz brzoskwiniowym, który rozjaśnia cienie pod oczami, przebarwienia, żyłki.
Skład: Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethicone Crosspolymer, Ethylhexyl Salicylate, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Cymbidium Grandiflorum Flower Extract, Carthamus Tinctorius Seed OiI (Safflower), Aloe Barbadensis Leaf Extract, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Glycine Soja Oil (Soybean), Hypericum Perforatum Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Talc, Methicone, Dimethicone, Isopropylparaben, Butylparaben.

May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77489, CI 77491, CI 77492, CI 77499), Chromium Oxide Greens (CI 77288), Chromium Hydroxide Green (CI 77289), Ultramarines (CI 77007).

Cena: 205zł / 30ml

MOJA RECENZJA: Jako baza przedłużająca trwałość makijażu - sprawdza się dobrze. Podkład zostaje na buzi trochę dłużej. Jendka jeśli chodzi o redukcję zaczerwienień to nie zauważyłam, aby w tej kwestii robił cokolwiek.









OPIS PRODUCENTA: Nowatorski krem zwalczający oznaki starzenia opracowany w laboratoriach CD. Oparty na wyciągu z longozy, rośliny rosnącej na Madagaskarze (daleka krewna imbiru) połączonej z dziewięcioma innymi substancjami oddziałującymi na tzw. markery młodości (w uproszczeniu są to składniki (20) odpowiadające za zachowanie młodości skóry) oraz białkami zbóż, zawiera nowatorki kompleks Alpha-Longoza. Wg producenta, skóra odzyskuje blask, jędrność a twarz idealny owal. W skład serii wchodzi krem oraz serum. Krem zamknięto w różowawym słoiczku.

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Butylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Polymethyl Methacrylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Mangifera Indica (Mango) Seed Oil, Alcohol, Glyceryl Stearate, Steareth-21, Cetearyl Glucoside, Propylene Glycol, Hydrogenated Cocoglycerides, Cyclopentasiloxane, Parfum (Fragrance), Dimethicone, Hydrolyzed Soy Flour, Methylparaben, Cetyl Palmitate, Decyloxazolidinone, Sorbitol, Coco-Glycerides, Carbomer, Tocopheryl Acetate, Tromethamine, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Algin, Faex (Yeast Extract), Calcium Pantetheine Sulfonate, Xanthan Gum, Dimethiconol, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Butylparaben, Malva Sylvestris (Mallow) Extract, Polyvinyl Alcohol, Chlorhexidine Digluconate, Magnesium Aspartate, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Soy Protein, Butylphenyl Methylpropional, Propylparaben, Isobutylparaben, Paeonia Albiflora Root Extract, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Root Extract, Potentilla Erecta Root Extract, Plankton Extract, Palmitoyl Pentapeptide-3, Limonene, Cellulose Gum, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Extract, Fagus Sylvatica Extract, Aframomum Angustifolium Seed Extract, Polysorbate-20, Alpha-Isomethyl Ionone, BHT, Citronellol, Geraniol, Linalool, Diacetyl Boldine, CI 14700 (Red 4), Sodium Metabisulfite, Tocopherol.

Cena: 600zł / 50ml

MOJA RECENZJA: Długo szukałam dobrego kremu z wyższej półki. Postanowiłam zadbać o siebie bardziej niż tylko nawilżenie kremami za 20zł. Długo testowałam różne kosmetyki aż natrafiłam na Capture Totale. Dla mnie ten krem jest wyśmienity, cudowny! Super rozjaśnia cerę, znikają wszystkie niedoskonałości, skóra jest nawilżona i napięta. 100% warty swojej ceny!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz