Obserwatorzy

sobota, 18 sierpnia 2012

Co znajduje się w mojej torebce

Jakiś czas temu, prawie każda z Was pisała posta na temat tego co "znajduje się w mojej torebce". Stwierdziłam, że to fajny pomysł i postanowiłam ja również Wam pokazać co znajduje się u mnie w torbie bez dna. :) Podobno zasobność torebki świadczy o człowieku - przynajmniej takie stwierdzenie słyszałam od kilku osób.
Kiedyś gdzieś w intwrnecie przeczytałam, że do kobiety powinno się dzwonić dwa razy. Raz, aby znalazła telefon w torebce, a drugi raz po to by odebrała :) :)



Moja torebka :)

Link na zdjęciu jest do konta z wystawionymi ubraniami na portalu Szafa.pl. Może coś Wam się spodoba :) Zapraszam.


1. Okulary Accessorize
2. Telefon Samsung Wave III


3. Portfel Stradivarius
4. Słuchawki do telefonu (bez muzyki ani rusz :P)



5. Długopis
6. Jakiś notes
7. Książka do nauki prawa jazdy



8. Puder mineralny Vichy (genialny jest, polecam)
9. Mokre chusteczki
10. Pomadka do ust Garnier
11. Kredka czarna do oczu Miss Sporty
12. Carex do rąk
13. Korektor rozświetlający (nie pamiętam nazwy firmy)
14. Podkład do twarzy Manhattan

Tyle skarbów znajduje się u mnie w torebce, mam nadzieję że Was coś zainteresowało :)
Życzę Wam miłego weekendu. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz