Obserwatorzy

niedziela, 12 sierpnia 2012

Domowe SPA

Pogoda nas w tym tygodniu nie rozpieszcza, przynajmniej w województwie małopolskim. Na dworze jest strasznie co chwile pada deszcz, wieje wiatr i jest strasznie zimno 14C (!). 

Mam nadzieję, że lato nas jeszcze odwiedzi! :)

Na pewno w taką pogodę nikomu się nie chcę z domu wychodzić, mnie również. Postanowiłam więc wykorzystać czas leniuchowania w domu i zrobić sobie domowe SPA dla dłoni.


1. Do ciepłej wody wlewam masło kakaowe pod prysznic Ziaja i kilka kropel olejku Alterra.

CIEPŁA WODA Z MYDŁEM I OLEJKIEM

 2. Moczę dłonie w takiej miksturze 15-30 min.

3. Wycinam skórki.

4. Po wycięciu skórek dla złagodzenia podrażnień smaruje skórki oliwkom OPI, zdarza mi się również nakładać oliwkę na płytkę paznokcia. Oliwkę trzymam na skórkach oraz płytce paznokcia do póki nie wchłonie.

5. Na końcu nakłada odżywkę do paznokci, jedną warstwę i krem do rąk oraz skórek.

6. GOTOWE! :)



3 komentarze:

  1. Pięknie wyszły Ci te paznokcie. Ja właśnie próbuje sobie takie zrobić, ale nie wychodzi. Zastanawiam się,czy to zależy od kształtu???
    W każdym razie jutro kolejna próbow - mam już trochę dłuższe więc może się uda:)))
    Pozdrawiam!!
    http://zeszminkawpodrozy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz! :) :)
      Moje zdanie na temat ten temat jest takie,że to nie zależy od kształtu paznokci. Ponieważ ja mam kształt okrągły płytki i wyszły mi po opiłowaniu kwadratowe. :)

      Życzę powodzenia :*

      Usuń
  2. bravo bravissimo Alterra - olejek ;) ....smaruję się nim codziennie...

    OdpowiedzUsuń