Obserwatorzy

czwartek, 11 października 2012

Jesienne kosmetyki

Cześć Kochane!

Po zajęciach przeszłam się do Super Pharm i kupiłam naturalny balsam-żel na początki z cellulitem, chodzę teraz na siłownie więc mam nadzieję że coś pomoże. Na Wizaż.pl kosmetyk ma dość dobre recenzje. 
Niestety nic więcej nie mogę póki co o nim napisać ponieważ go jeszcze nie używałam. 


 Koleżanka dziś również przyniosła mi szampon z apteki dla włosów przetłuszczających się, jestem ciekawa jego efektów. Producent zapewnia nas, że włosy będą puszyste i przez cały dzień świeże. Zobaczymy :)




Używałam kiedyś świetnej odżywki marki John Frieda. Odżywka jest naprawdę świetna. Włosy się po niej nie puszą nie falują. Idealna na taką pogodę jak mamy teraz. Zostały mi jej resztki i chciałam ją zakupić lecz nie mogę w ogóle znaleźć. Może wy ją gdzieś widziałyście ?? 


Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz