Obserwatorzy

niedziela, 7 października 2012

Buonasera ;)

Strasznie długo mnie tu nie było, za długo... Mam nadzieję, że wybaczycie mi to :)
Nie mam kompletnie na nic czasu, z niczym się nie wyrabiam. Nawet z obowiązkami które trzeba/muszę robić co dziennie. I jeszcze ta "piękna" pogodna!
Ale koniec narzekania!

Chce się Wam czymś pochwalić. :) Zapisałam się na siłownie Pure, jestem bardzo dumna z tego ponieważ zbierałam się i zbierałam. Podobnie jak sójka za morze. 
Na siłownie nie zapisałam z myślą chudnięcia lecz ujędrnienia ciała, mam nadzieję że mi się uda.

A drugą rzeczną jaką chciałam Wam się pochwalić to, że zapisałam się na j.włoski :) miałam również duże opory przed tym językiem. Ale się przełamałam i zapisałam się do szkoły językowej. Póki co idzie mi całkiem okey, oby tak dalej! :)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz