Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

Odzież narciarska

Wielkimi krokami zbliża się wyjazd na narty. Niby to takie nic bo tylko Zakopane, ale i tak ciesze się jak dziecko! Wreszcie odpoczynek! :)
Kraków jest bardzo ładny, ale może się człowiekowi przejeść jak non stopie w nim przebywa.
Dlatego też wczoraj wybrałam się do Galerii Krakowskiej po kurtę narciarską. Chodziłam, szukałam i nic nie było co by mnie zainteresowało. Same zwyklaczki. I wstąpiłam do Roxy i tam ujrzałam swoje cudo :)
Jest idealna! A przede wszystkim ciepła, jej jedynym minusem jest to, że nie była przeceniona.
I nadaje się również do śmigania w niej po Krakowie, co również jest ogromnym plusem bo jak ostatnio słuchałam pogody to podobno idzie sroga zima!
A Wy gdzieś wyjeżdżacie na narty/snowboard ?





Muszę jeszcze przed wyjazdem kupić sobie spodnie narciarskie. I zastanawiam się czy kupić w kolorze kurtki czy lepsze będą czarne albo białe. Wyobraźnia mi siadła ostatnio :)

Uciekam z psem do fryzjera, a Wam życzę miłego popołudnia!

P.S Wieczorem będzie niespodzianka dla Was! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz